uka=羽化 japoniškai reiškia lėliukės virsmą drugeliu.
Uka prekės ženklas siekia padėti vyrams ir moterims jaustis gražiais ir skleisti grožį aplink save visame Pasaulyje – tarsi drugeliams skrendant nuo vieno gėlės žiedo prie kito.
Uka kompanija teigia, kad „tikras grožis“ apima ne tik išvaizdą, bet ir šypseną, kuri kyla iš laimės ir pasitenkinimo jausmo.
Gražiu tapti galima keičiant šukuoseną, lakuojant ar prižiūrint nagus, tačiau norint jaustis gražiu turi jausti pasitenkinimo jausmą.
uka siekia, kad gražinimosi proceso metu žmogus jaustųsi laimingas, jo veide atsirastų šypsena.
Šypsena yra užkrečiama, kompanija tikisi, kad daug žmonių užsiaugins sparnus uka pagalba.
Uka puoselėja individualų, išskirtinį, unikalų kiekvieno asmens grožį.