Plus d.
Iki išpopuliarėjant dizaino terminui, Japonijoje buvo itin vertinamas anonimiškumas, anonimiškumą laikyta dorybe, ypač amatų srityje. Skirtingai nei visame pasaulyje, dėmesys buvo sutelkiamas į puikius daiktus, tačiau ne į asmenį, kuris juos sukūrė, dėl ko aukštos kvalifikacijos dizainerių vardai ilgą laiką niekam nebuvo žinomi.
+d kompanija pasišovė pasauliui parodyti, kad jų šalis turi nuostabius dizainerius ir perteikti pasauliui dizaino galią bei spindesį.
Tai gi, +d tikslas – ne tik pasiūlyti pasauliui funkcionalius, išskirtinio dizaino produktus, bet ir padaryti šį tą teigiamo, t.y. įgyvendinti tą “+” (pliusą), ir garsinti dizainerių vardus, ne tik kompanijos ženklą.
Siekiama, kad įsigytas produktas žmogui sukeltų malonaus susitikimo emocijas, o produktą asmuo pirktų, tik supratęs, kad jis jam tikrai patinka. +d produktai sąlyginai nėra pigūs pirkėjui (jei nevertinsime kokybės bei to, kad pigiose parduotuvėse (ar didelių išpardavimų metu) prisiperkame begales daiktų, kurių vėliau nenaudojame), nes juose susilieja dizainerių ir kūrėjų idėjos su šiuolaikinėmis technologijomis, kiekvienas +d produktas pakuotėje turi jį sukūrusio dizainerio komentarą, tai gi, priėmę +d daiktą į namus, susipažinsite ir su jį sukūrusiu dizaineriu.